Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o odesłanie towaru na adres:

StyLove Robert Świtałan

ul. Wojska Polskiego 2

48-130 Kietrz

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki ustosunkujemy się do zgłoszenia reklamacyjnego, wysyłając wiadomość e-mail.

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie Stylovebutik w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt wraz z dokładnie wypełnionym formularzem należy odesłać na adres:

StyLove Robert Świtała

ul. Wojska Polskiego 2

48-130 Kietrz

W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PROSIMY O WYSYŁKI KURIEREM POCZTOWYM, PACZKĄ POCZTOWĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM WYBRANEJ FIRMY KURIERSKIEJ

Zwroty wysyłane listem pocztowym pozostawiane są na poczcie, listonosz ich nie zabiera ze względu na gabaryty i często nie zostaje pozostawione awizo do odbioru. Jeśli decydują się Państwo na wysyłkę Pocztą Polską, prosimy o przesyłki rejestrowane.

Sklep Stylove nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane pod błędny adres.

Zwrot powinien zostać dobrze zabezpieczony, odpowiednio zapakowany – najlepiej w kartonik,lub folię w którym został dostarczony. Formularz zwrotu powinien zostać poprawnie wypełniony i zawierać: nazwy zwracanych towarów, prawidłowe ceny (z uwzględnieniem rabatu, jeśli był naliczony), a także całkowitą kwotę do zwrotu.Brak szczegółowych informacji na formularzu może opóźnić procedurę przyjęcia zwrotu.

WAŻNE

Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu.
Nie ma też możliwości osobistego zwrotu towaru.

Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Nie może nosić śladów użytkowania: przybrudzeń, np. podkładem (zdarza się to przy mierzeniu); zapachu, np. proszku. Musi też posiadać metki papierowe, jeśli były dołączone do produktu.
• Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący – my zwracamy tylko koszty towaru.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są tą samą metodą płatności, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot realizowany jest przelewem tradycyjnym na podany nr konta.
• Zastrzegamy sobie prawo do poinformowania o przyjęciu zwrotu maksymalnie do 48 godzin od daty doręczenia przesyłki zwrotnej na adres naszej firmy.

Pobierz formularz zwrotu

Wymiana

Procedura wymiany polega na odesłaniu wybranego towaru do zwrotu i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia. Informujemy, że proces zwrotu będzie przebiegał bez zmian, a za nowe zamówienie należy dokonać opłaty.